Thursday, March 12, 2009

Pinadayag















a batallas de amor campo de pluma

LUIS DE GÓNGORA Y ARGOTE

I have spread my dreams under my feet;
Tread softly because you tread on my dreams.


WILLIAM BUTLER YEATS


ANG DAMGO

Usa ka langgam giihaw ibabaw sa panas.
Puting mga balahibo nagpasad. Nagkadugo.
Way kasikas nga mabati. Talisalop ang adlaw.


MGA PANGUTANA UG MGA TUBAG

Kinsa? Wala-hiilhing mga tawo, ug usa ka langgam.
Unsa? Pagpatay.
Giunsa? Giabis ang tutonlan.
Diin? Sa panas.
Kanus-a? Usa ka hapon.
Ngano? Wala na higugmaa.


ANG BALAK

Nagpili kog dagang
Gikan sa mga balhibong nagpasad
Sa tiilan sa panas
Diin usa ka hapon niana
Ilang giluba ang langgam
Nga wala na higugmaa.




[detalye gikan sa kwadro ni Jan Baptist Weenix]

5 comments:

Hazel C. Cobol said...

sir bandillo,
dugay nakong nagsunod aning imong mga balak gani gihimuan ko kini ug kutay didto sa akong gamayng payag. mga maanindot kining imong balak dinhi. nasayod kong wala na imo kinahanglana ang akong pagdayeg kay aduna kanay sinako niini nga imong gidayan dinhi ning imong palasyo apan bisan pa muingon ako sa walay pupanuko nakaangay ako ning imong mga balak dinhi. maayo nalang ug makat-on ko sama nimo. apan kinahanglan ko pa tingale ang pila ka bakid nga bugas haron maabot ang imong nahimutangan. apan bisan pa giidulo ko ikaw sa natad sa pamalak.Amen

alig-ig said...

hi hazelen,

tawga lang kog butch.

salamat kaayo sa imong komentaryo.

wa koy ideya kon pila nay imong panuigon, ug unsa na kadugay kang naikag kabahin sa pamalak. ang ako lang ikasulti mao nga hinaot unta nga magpabilin ang imong gugma sa paggambalay og mga pulong sa tibuok nimong kinabuhi.

kay dili mahitabo nga mahudtan kag angayng isulat. sa gamayng luna gikan sa kalibotan paingon sa imong kasingkasing nagdasok ang nga mga balak, nagpangidlap, dili maihap sama sa mga bituon.

butch

Hazel C. Cobol said...

Ang Kapuol

Naabot ang kapuol--
ang pagka wala'y uminto

gadagan nga daw sa kawang
mga naabog nga paglaom

Dili matikang mga tiil
sa ang-ang sa panumduman

hinagiban sa nahimutangan
niining tiilan sa himaya

mary rose said...

sir butch, amu n. gtake up imu balak sa amua Cebuano Literature class

alig-ig said...

salamat, mary rose. bibo ba ang inyong discussion? :)